Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

εντολη σχηματισμου

πριν δυο μερες πηγα κ ανοιξα, για καποιον λογο, εναν καινουριο τραπεζικο λογαριασμο. σημερα με πηραν τηλεφωνο απο την τραπεζα να παω ξανα απο εκει γιατι επρεπε, λεει, να συμπληρωσω κατι χαρτια ακομα. η υπαλληλος, αφου μου ζητησε συγγνωμη που με ξανακουβαλησε, μου εδωσε να συμπληρωσω κ να υπογραψω μια υπευθυνη δηλωση. μηχανικα αρχισα να γραφω τα στοιχεια μου, χωρις να διαβασω το κυριως περιεχομενο της δηλωσης. καποια στιγμη, μεταξυ αριθμου δελτιου ταυτοτητας κ αφμ, το ματι μου επεσε στην αρχη του κειμενου απο κατω, οπου, μεταξυ αλλων, εγραφε: "δεν εχω διατελεσει αρχηγος κρατους.." σταματησα κ διαβασα κ τα υπολοιπα. η υπαλληλος το προσεξε κ με ρωτησε: "ολα καλα; μηπως υπαρχει καποιο προβλημα;" "μισο λεπτο", της απαντησα κ συνεχισα να διαβαζω. η τραπεζα μου ζητουσε να δηλωσω υπευθυνα οτι δεν εχω ποτε στο παρελθον αναλαβει καθηκοντα προεδρου της δημοκρατιας, πρωθυπουργου, υπουργου, βουλευτη, προεδρου ανωτατου δικαστηριου κ κατι αλλα που δεν καταφερα να συγκρατησω. "αν δεν θυμαστε κατι, δεν πειραζει", με καθησυχασε εκεινη, "αλλωστε, εχουμε ηδη τα στοιχεια σας.. υπογραψτε κ θα τα συμπληρωσουμε μετα εμεις." "ναι, συγγνωμη", της απαντησα, "προσπαθω να θυμηθω αν πραγματι κατορθωσα να σχηματισω κυβερνηση μετα απο εκεινα τα συνεχομενα παρτυ στα τελη του '99 ή εφταιγε που μου ειχαν ριξει κατι στο ποτο κ εβλεπα διαφορα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου